The Last Only Danzo In The World ~

The Last Only Danzo In The World ~
MY SAD LIFE <3

Sunday 23 March 2014

.nayzaharaF

Hai. Pe citer semua? sihat? Dah berhabuk dah blog ni. Lama tak update. Rindu sangat sangat dekat blog ni. Tak apalah, now aku nak lepaskan geram aku ni dekat blog kesayangan aku ni :)

       Back to the story. sebenarnya aku nak cerita pasal buah hati lama aku. Sebenarnya dah lama tak contact dengan dia dan selalu berharap dia akan cari aku. Tapi mungkin itu hanya hayalan aku :') Lek lek luuuu. Tamau sedih lagi. Tak mula cerita pun lagi. LOL.
      
       Sebenarnya aku lose contact dengan dia dan tak tahu nak contact dia dengan apa. Sebab number, wechat even whatsapp dah lama tak contact pakai semua tu. Now yang aku ada cuma twitter dia. Last week aku saja lah tegur dia dekat twitter dan berharap dia akan mention back. Nasib baik harapan aku tu menjadi kenyataan. And masa tu lah satu satunya masa yang aku fikir yang paling sesuai untuk tunjuk barang yang dia bagi dekat aku tu :) (okay ayat keling) nvm but who cares hahahhaa.
        
        Aku post gambar buku kita tu dekat private message dan berharap dia akan tengok. Dan akhirnya dia tengok juga dan bagi respon dekat aku yang kurang memuaskan. hmm tak apa. ada sedikit terasa dan aku cuba untuk bersabar dan rileks. Benda dah berlaku kan? nak buat macam mana lagi. NVM, apa pun yang berlaku, aku akan tetap tunggu kau no matter what.

        Sebenarnya ramai yang suruh aku lupakan dia even kawan aku sendiri pun cakap aku ni bodoh sebab tunggu dia. Aku kisah apa, aku percaya sangat yang dia akan kembali dekat pangkuan aku. Sebab aku tahu, farah yang aku kenal tak pernah mungkir janji. I believe in you Farahazyan :') that's why aku sanggup tunggu berapa lama pun masa yang diambil dan aku tak pernah bosan. Sebab aku rasa, mungkin kau bukan yang pertama, tapi aku harap kau akan jadi yang terakhir. Aku tahu kau dah ada pasangan yang sesuai dan serasi untuk kau. Tapi ada aku kisah, aku tak pernah kacau hubungan kau dengan dia. Smile :)

sekian.


No comments:

Post a Comment