The Last Only Danzo In The World ~

The Last Only Danzo In The World ~
MY SAD LIFE <3

Wednesday 17 July 2013

*my top BESTFRIENDS ever ~


MY TOP 5*





1) Muhammad Shahir Bin Shamsudin. *shrilllex

- hey katak, kau tengah rindu 'DOUBLE F' kau tu kan ? sudah sudah la berangan . baik kau couple dengan cikaro jer :) mesti kau marah sebab aku letak pic 'half nude' ni kan ? memang aku sengaja letak gambar macam ni sebab aku dah lama tak kene marah dengan kau . aku nak kau marah aku sekarang ! aku rindu semua tu . aku nak kau konkong aku macam mak cik tua yang tengah marah anaknya main kotor . macam tu lah aku nak kau marah aku sekarang . shahir , kau tahu tak betapa rindunya aku kat kau . bagi aku , kau ibarat penjaga aku . kalau tak ada kau siapa nak jaga aku ? aku tak pernah ada kawan yang tersangat ambil berat pasal aku . kau adalah satu satunya kawan yang sanggup buat semua tu untuk aku . aku tak tahu lagi bila kita boleh jumpa berhadapan . aku harap kalau kau baca ni . aku just nak kau tahu , yang kau adalah kawan aku yang terbaik daripada yang lagi 4 orang tuh :') btw , i miss you damn much bro ~






 2) Muhammad Syazwan bin Salleh. *onedonzai

- the secong guy who is always talk nonsense when i had conversation with him . haha . straight to the point , syazwan antara yang paling lain perangai dari yang ketiga tiga kawan aku . aku tak tahu apa yang lain , aku cuma boleh katakan perangai awesome . k *baling kuali* . kalau aku ada masalah , mamat ni jugalah yang selalu tolong and selesaikan masalah aku . walaupun hal kecil . aku paling suka syazwan ni sebab dia lah kawan yang paling setia m\dengar cerita aku sama ada pasal *awekssss/musuh/ even pasal cerita naruto . hahaha . aku rindu nak main macam bebudak kecil kat hostel dengan kau syazwan . kau baik . kau macho . kau adalah antara kawan terbaik aku selamanya . tak ada siapa yang boleh gantikan tempat kau wan . i am miss you . before i forgot , forget hidayah . find a new girl who can make u always happy dude :') i'll pray for you ~








3) Muhammad Amirul Aiman bin Jamil. *1epiz

- untung lah kau kan sebab aku tak ada gambar lucah . haha . kalau tak memang aku letak gambar bogel je dalam ni biar jadi isu . k k . tamau marah . ni lagi sorang mamat paling annoying pernah aku kenal . kalau yang ni aku selalu juga main naruto naruto dengan dia . tapi the problem is , aku belum pun serang , dia dah mengalah . apalah punya budak . *manyak menakutkan diri nye pun* :P dulu kau jambu , then poyo , sekarang ni pulak , masa last aku jumpa kau , makin hensem/macho pulak bila aku tengok kau . tak apalah , apa apa hal pun aku doakan kau dapat gadis idaman kau yang 'chubby' lah sangat tu yer aiman . wish u luck . take care .











4) Muhammad Nor Fiqri bin Fadzli. *MR.sasuke

- mr.sasuke ? konon nak tiru aku lah kau . yang penting sasuke lah yang paling 'kolot' sekali macam kau . hahaha. kau adalah kawan aku yang paling beruntung sekali . kau nak tahu kenapa ? sebab aku tak ada gambar 'nude' kau . tak sempat nak ambil . hahaha . tak apa . nanti kau datang rumah aku , aku ambil sebanyak yang mungkin . hahaa . aku pun tak tahu nak cerita apa pasal kau . sebab aku dah luahkan semua kat post aku yang sebelum ni . kau bacalah okay . btw , i just wanna tell you that you are my first buddy in my life ever . don't forget that . i miss you . i love you . -GAYZZZZZZZZZZ-  hahaha . Assalamualaikum ~




No comments:

Post a Comment